Dragon Age

Share





Hajs.

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down
AutorWiadomość
Pchajdywan Zabójca Bobra
Pchajdywan Zabójca Bobra
- dragon age PBF -
PisanieTemat: Hajs. Hajs. EmptyNie Maj 08, 2016 9:10 am

Poniżej przedstawiam Wam dwie propozycje, jakimi teraz się zajmuję i z jakich zarabiam na co dzień już od jakiegoś czasu, a zamierzam to robić jeszcze przez rok, dwa. Ba, może nawet dziesięć lat. O co w tym chodzi? Inwestuję w internecie. Daję hajs i sobie go pielęgnuję - patrzę, jak powoli rośnie, kiełkuje, a liczba dolarów zwiększa się na koncie z 0 do ponad 30 w jakiś miesiąc. Powiecie mało. Czemu? Bo nie zainwestowałem wcale tak dużo, a i sam portal FutureNet działa od początku kwietnia, więc jest świeży.

Czemu o tym mówię - ja tak zarabiam i w sumie pewnie będę zarabiał. Jestem studentem, który lubi spędzać czas na zainteresowaniach, albo imprezach czy pubbingu po Piotrkowskiej w Łodzi. Lubię postapo, ASG, sztuki walki - ale wszystko kosztuje hajs. Skoro jestem studentem, to raczej nie pracuję, więc ten hajs, co miałem, odkładam, albo inwestuję, żeby zwrócił się z odsetkami.

Co da mi to, że się zarejestrujecie? Wy też będziecie mogli sobie zainwestować i zarabiać, a ja do tego dostanę hajs tylko za to, że Wy inwestujecie i też zarabiacie. Gdzie jest haczyk? Że zawsze jest to ryzyko, że strony i portale nagle padną. Tyle, że raczej nie padną. Tak na 95%.


http://altaris.futurenet.club/

Link powyższy tyczy się portalu FutureNet, gdzie kupujecie paczki reklam i je oglądacie codziennie, co zajmuje jakieś maksymalnie 5 minut. I odhacza się, że w te 24h obejrzeliście i oglądacie następnego dnia, a hajs się nalicza.


https://recyclix.com/?id=973d26ea1b2b9c

Tutaj jest firma recyklingowa, mój ziomeczek z którym chodzę na piwo jest dużym partnerem i on mnie w to wciągnął. Wjebujecie hajs w śmieci, które recyklingują Łotysze w fabryce na Łotwie. Zarabiacie mniej, niż w FutureNet, ale jest zarabiać łotwiej. He, he.